מי חברת הסלולר הכי טובה בשוק הישראלי? זו שאלה טובה שאנחנו שומעים הרבה – נשמח לספר לכם מה זה בעצם אומר ומה הן סוגי החברות הפועלות בישראל. לדעתנו זוהי השאלה החשובה ביותר ולכן החלטנו לפתוח בה את עמוד ויגוס מדריכי סלולר. תהנו =]
כל חברות הסלולר והמפעילות הוירטואליות פעולות יחד על שלוש אפשרויות תשתית אשר קיימות בבעלותן של שלושת החברות הותיקות:
חברות התקשורת הרגילות, ללא התשתית, בעצם חולקות יחד עם החברות בעלות התשתית את נטל העלויות של תחזוקת הציוד והתפעול. חברות התקשורת אשר חולקות את התשתית יחד עם החברות הן:
ובנוסף ישנן המפעילות הוירטואליות – מותגים אשר קונים זמן אויר מחברות הסלולר הנ"ל ובעצם משווקות אותם ללקוח תחת המותג שלהן. המפעילים הוירטואליים הקיימים היום:
לאחר שסקרנו את השוק והבנו מי הן החברות הרלוונטיות – אנו יכולים לחלק אותם לפי השימוש בשלושת התשתיות הקיימות:
פלאפון – רמי לוי – סלקט תקשורת – היי מובייל – גיני מובייל – פי מובייל – סווא מובייל
סלקום – גולן טלקום – We4g
פרטנר – הוט מובייל – 012 מובייל – 019 מובייל – NEXT מובייל
אז מה ההבדל בין חברות הסלולר השונות? ההבדל הוא בסוג החברה ובתשתית אשר בה היא משתמשת. מקווים שעזרנו – נשמח לשמוע על כל דבר =]
איזה כיף! אתם רוצים לקנות מנוי סלולר חדש! מזל שנכנסתם לעמוד ויגוס מדריכי סלולר… נסביר לכם הכל.
חשוב לזכור – שימו לב לפרמטרים המשתנים כגון מהירות הגלישה ועלויות החבילה.
נכנסים לויגוס ומסמנים את שירות הסלולר. לאחר הבחירה תעברו 3 שאלות אשר נועדו לסנן עבורכם תוצאות שאינן רלוונטיות לפי הצרכים אשר סימנתם. לצורך הדוגמא: אם תבחרו שאתם מחפשים חבילת סלולר עם נפח גלישה גבוה – אין לכם צורך לצפות בחבילות עם נפח גלישה נמוך משמעותית.
לאחר מכן יוצגו לנו כלל התוצאות הרלוונטיות מהחברות המובילות במשק. מה נשאר לנו לעשות? לעבור על הפרמטרים של כל חבילה ולבחור את החבילה המתאימה לנו ביותר.
כאשר נתחיל בתהליך הזנת ההזמנה – יש לבחור שברצונכם לקבל מספר חדש ולא לשמור על מספר קיים. אם ברצונכם להחליף חבילה למספר קיים ולא לרכוש מספר חדש יש לעיין במדריך הניוד בהרחבה – אך בגדול יש לבחור במספר קיים ולמלא את המספר אותו ברצונכם לנייד בין החברות.
בסופו של תהליך הקניה ולאחר מילוי פרטי התשלום – החברה אשר ממנה רכשתם את המנוי, מבצעת תהליך הקמה בשבילכם במערכותיה הפנימיות.
בסוף התהליך – ישלח אליכם כרטיס SIM (אלא אם בחרתם באיסוף עצמי). כאשר יגיע הכרטיס יש להכניסו למכשיר הסלולר בהתאם להוראות החברה שמצורפות במסמך לכרטיס הSIM.
בדרך כלל תצטרכו לאשר באתר החברה שהגיע הכרטיס ובכך להפעילו או לחייג למספר אשר ינתן לכם עם הכרטיס ובכך להפעילו.
מקוים שעזרנו – לכל שאלה מוזמנים לפנות בוואטסאפ/טלפון/מייל ונשתדל לענות בזריזות =]
יש לכם מנוי סלולר בחברה א' וברצונכם לעבור לחברה ב'. איך עושים את זה?
פשוט וקל. שאלה חשובה – האם ברצונכם לקבל מספר חדש מהחברה אליה אתם עוברים או לשמור את המספר הנוכחי שלכם ולעבור יחד איתו?
לקבלת מספר חדש תהליך פשוט ביותר וכאשר נבצע תהליך קנייה באתר נסמן ברובליקה הרלוונטית שברצוננו לקבל מספר חדש ולא להישאר עם מספר קיים.
שימו לב! – אם אתם לקוחות קיימים בחברת סלולר ורכשתם מנוי חדש בחברה אחרת – יש להתנתק בצורה יזומה מהחברה הקודמת על מנת להימנע מחיוב כפול.
המעבר בין חברות יחד עם המספר הקיים נקרא "ניוד". תהליך זה בעצם נועד להקל על קהל הצרכנים בכך שקיימת האפשרות למעבר בין חברות ולשמירה על מספר טלפון קיים. בנוסף בתהליך ניוד – החברה אליה אתם עוברים מושכת את פרטי המנוי מהחברה אותה אתם עוזבים, ובכך מתבצע ניתוק יזום של החברה הישנה ונמנעים כפלי תשלומים והתעסקות מיותרת.
על מנת לנייד מספר קיים יש להיכנס לויגוס ובתהליך הקנייה לסמן ברובליקה הרלוונטית שברצונכם לשמור על מספר קיים ולמלא את המספר המדובר, על מנת שהחברה תדע איזה מנוי עליה למשוך.
בסוף תהליך הקנייה ולאחר מילוי פרטי התשלום, החברה ממנה רכשתם מקימה אתכם כלקוחות חדשים אצלה במערכות ובסיום התהליך ישלח אליכם כרטיס SIM (אלא אם בחרתם באיסוף עצמי). כאשר כרטיס הSIM החדש בידיכם, יש למלא אחר ההוראות בממסך המצורף אליו – בד"כ מדובר על ביצוע של שיחת טלפון למוקד מסויים לאישור קבלת הכרטיס או באישור באתר החברה.
לאחר ביצוע כלל הוראות ההפעלה של הכרטיס החדש – אתם מנויים בחברה החדשה! מזל טוב!
מה עם החברה הקודמת? אתם יכולים להיות רגועים. תהליך הניוד כמו שהזכרנו, כולל בתוכו את הניתוק שלכם מהחברה הקודמת.
יאללה תתחילו לדבר =]
ניוד חבילת סלולר – העברת מנוי סלולר מחברה אחת לחברה אחרת, תוך שמירה על המספר הקיים וללא צורך במספר חדש.
בנוסף בתהליך הניוד מתבצע ניתוק מהחברה הישנה על ידי החברה החדשה.
אם ברצונכם להתנתק משירותי הסלולר שלכם – יש להיכנס לשירותים נוספים בויגוס, ולחפש את שירות "נתק אותי".
במידה ואין ברצונכם להתנתק (לסיים את המנוי) אלא רק לעבור חברה או חבילה ולשמור על המספר הקיים שלכם אין צורך להתנתק מכיוון שיש תהליך "ניוד"
בשונה משאר חבילות התקשורת, כאשר מחליפים חברת סלולר – הניתוק מהחברה הישנה קורה בצורה אוטומטית ואין צורך לפנות לחברה הקודמת לניתוק.
רוצים להיות חלק מעמוד ויגוס מדריכי סלולר? רוצים לזכות בתהילת עולם ולכתוב לנו מדריך שיופיע בעמוד עם קרדיט על שמכם?
אנחנו בויגוס מאוד מאמינים בחכמת ההמונים. אין לנו ספק שאתם יודעים דברים שאנחנו לא, והיינו שמחים לקבל ממכם את המידע הזה ולהנגיש אותו כאן לטובת הכלל. כמובן שכל מדריך שמועבר אלינו עובר בדיקה קפדנית של צוות המומחים שלנו אשר מוודאים שהמידע הקיים במדריך רלוונטי – בעיקר לעולמות הסלולר, אינטרנט והטלוויזיה
בקיצור, אם יש לכם מידע שלדעתכם קריטי ומעניין, בא לכם לכתוב קצת ולהוציא מהראש אל המקלדת והייתם שמחים לראות את שמכם מתנוסס כחלק מפורטל מדריכי עולם התקשורת המתקדם ביותר, דברו איתנו =]
אנו עושים הכל כדי להנגיש ולהבהיר את כל הקשור לעולם התקשורת.
יש לכם שאלה שלא קיבלתם עליה כאן מענה? נשמח אם תכתבו לנו ונענה במהירות המירבית!
מלאו את הפרטים ושלחו לנו את הטופס, אנחנו מבטיחים לחזור אליכם צ'יק צ'ק